November 08, 2011

Kereta Chantek

selamat hari raya haji~

yes~

a lil bit too late but better late than never aye?

apa yang nak dibebelkan hari ini?

lately.. ya.. lately saya geram sangat dengan sesetengah orang yang mempunyai kereta chantek. kenapa saya geram? sebab mereka yang mempunyai kereta chantek ni mesti la orang kaya. orang yang kereta chantek harga kereta mereka musti la chantek juga kan? kalau da bole bayar harga chantek, kerja pun musti la chantek kan? kalau kerja da chantek mereka musti la tergolong dalam orang berpelajaran kan? tapi sayang kadang-kadang mereka ni tade akal.

1. drive slow at fast lane.

cikale jimbit tul kamu ni. saya tak tau nak comment apa.

2. drive slow at slow lane.

ni tade la cilake sangat. tapi kamu takkan tak mampu bayar saman untuk speeding kot? kereta da chantek drive slow-slow. please slap me if you do have your reason to drive at 40km/h kat LDP.

3. drive too fast walaupun cuaca jalan tengah jam.

jam kot.. kamu laju dok main jolok-jolok bontot kereta orang pun kamu takkan ke mana. orang yang bontot kereta nye di jolok tu pun rasa geram nak bagi emergency break kat kamu, kamu tau?

4. blok kereta saya.

saya seorang yang terlalu berani. ya. di depan mata kamu saya rakamkan gambar dan video kamu naik kereta chantek kamu yang memblok kereta tak chantek saya di kala family saya sedang menunggu kamu yang terhegeh-hegeh jalan macam babi itik pulang petang untuk alihkan kereta chantek kamu tu.

kenapa kamu buat muka cuak bila tengok saya rakam kamu? kamu kan lelaki dan orang di seat sebelah kamu juga lelaki. OUH EM JIII~ adakah kamu ghey? kamu sepatutnye lebih berani datang dekat dengan saya dan halang saya dari merakam muka kami yang tengah cuak tu.

5. saya sebenarnya jealous sebab kereta saya tak chantek. tolong belikan saya ini satu, boleh?


okay sambung kerja. babai~

No comments:

Post a Comment