November 01, 2011

Mood Tak Baik

"the best way to hurt people is to hurt their heart" - quoted, tapi sompah tak ingat dari mana. quote ini bukan setakat dipahat dalam ingatan saya. saya banyak mempraktikkan quote ini. hehehe~

.......................

saya tak suka orang push saya untuk kepentingan mereka.

contohnye cutie aritu. saya da reply email dia. saya cakap bila saya ready saya akan cari dia. but then dia reply saya, bila roughly saya akan ready? saya reply dia:

"bila saya ready saya akan cari anda"

heheh~ kalau anda jadi dia, anda akan sakit hati tak? sakit tak? tolong la sakit~

kadang-kadang kalau ada orang buat saya sakit hati, saya akan sakitkan hati dia semula.

biasanya saya menang. <--- rasa cam nak sepak saya kan?

dulu-dulu kalau ada orang sakit kan hati saya, saya immediately akan melenting.

sekarang saya da cool down sikit. saya da tak baran cam dulu. tapi saya punya simpan dendam semakin besar. so kalau ada orang sakitkan hati saya, saya sengaja buat dia susah. atau saya jadi sangat dingin; atau sangat sarcastic.

saya akan mental-torture-kan mereka & pijak-pijak hati mereka sambil gelak cam orang jahat dalam citer sailormoon.

pic from here

hanya certain orang je pernah dengar saya gelak camtu. tapi everytime saya gelak camtu dia akan cubit perut saya. 

oleh kerasa saya sakit hati & mood tak baik arini, maka saya lepas geram kat Facebook:


some time later ada orang comment:


haha.. i dont know what to reply, but i replied anyway. thanks for cheering me up..

No comments:

Post a Comment