May 25, 2011

SMS

this was supposed to be posted yesterday evening..

rasa lapa melampau.. teringat cekodok adik aku buat pagi tadi.. masa lak terasa cam lambat nye berlalu.. cepat la sikit jam ni~ aku nak balik rumah makan cekodok.. arrr~ lapa nye~~

................

berciter pasal adik. pada yang anak bongsu korang memang takkan pernah rasa geram cam nak lempang adik seniri. tapi kalau yang dah ber-adik-adik tu... pergh tak tau la apa rasa. sebab adik aku ada 2 ekor je. dedua jantan. dedua da tua pun.

yang sekor ni, umur sekarang da 20. tak padan ngan umur, bercinta bagai nak rak time skolah asrama dulu. pastu tah pe citer tetiba tuka yang lain time kat matrix. pastu da masuk ipta, time cuti sem keje kat mall. ada plak jumpa awek lain kat mall tu. tau pakai kete tapi tak tau isi minyak. tau nak sms/call awek, kepit je dgn henpon tapi topup mintak kat aku/mama aku gak. memang geram rasa cam nak lempang bertubi-tubi dengan laptop subsidi opis ni. laptop seniri sayang walaupun da berkarat.

yang sekor lagi, umur sekarang baru 14. sape lagi, Tuan Muda dalam entri ni la. satu perkara baik tentang dia ialah dia menyedarkan aku bahawa aku tabole jadi cikgu. limit kesabaran aku sangat limited. tidak~ aku tidak baran tehadap adik aku (kot?). sejak 2-3 tahun yang lalu aku berjaya mengawal baran, compared to zaman aku teenager dulu. eh, menyimpang ke citer lain plak. aku sekarang kurang baran. tapi cepat give up on other people. contoh kalau aku tutor kan adik aku ni, kalau dia tak focus, main2, aku jadi malas nak mentutor, & end up dengan aku2 skali main gusti dengan dia.

pastu bila mama kitorang terjah kitorang yang tgh syiok gusti ni, bese nye adik aku akan cakap: Akak ni yang ajak main.

tak gune nye budak.

.................

but last saturday bape aribulan tah; within may, my parents went to pahang. tinggal la budak 2 ekor tu kat umah. dekat2 opis hour aku nak abes, aku dapat SMS dari yang umur 20: Aq nk dabel spicy ciken mcdeluxe. & dari yang umur 14: Kak nak double cheeseburger

kalau korang da umo 20+ & korang ada adik yang umo 20 & 14 yang always buat korang rasa cam nak lempang dorang, korang akan find that the sms they sent are kinda cute. X)

hah hah haa~~ seberapa ramai awek yang ko ada, seberapa banyak ko tuduh aku ajak ko main gusti, bila mak bapak korang tade, kat kakak korang gak korang bergantung harap ye? *muke bangga idong kembang*

eh, habeda opis hour. cepat balik makan cekodok!

okok~ last! kalau adik aku yang umur 20 baca entry ni mesti dia kata: eleh, ko kutuk2 aku kat blog, cekodok pagi tadi yang aku goreng dengan memakai boxer sahaja sebelum aku mandi gak nak ko nye perut kebulor nak makan kan?

adik aku yang umur 14 tu xreti baca blog. dia reti donlod lagu je.

chiau~

No comments:

Post a Comment