October 30, 2011

Gamer?

ah boy: kak, naik ini dengan kamu boleh jatuh tak?

me: tak~ takkan jatuh punya~

ah boy: betul ka? dulu-dulu saya naik itu dengan kak, kak janji tak jatuh tapi kak bagi saya terbang wor~

me: *trying to remember*

ah boy: haiz~ kak takkan ingat saya punya. hari tu saya betul-betul terbang wor~

me: hahaha~ sorry2.. tapi saya janji ini memang susah mau jatuh punya. saya bawa you semua pergi drift ya. bila saya kata pegang kuat, you semua mesti pegang kuat tau. 

...................

yah.. saya pernah beberapa kali bawa orang naik itu dan buat mereka flying without wings. tapi sumpah saya tak ingat siapa yang saya bawa. lanxi kan saya? 

at last semalam after water sports saya call Tuan Muda, ajak dia pegi makan2 sempena birthday dia. but he insists nak tengok bola, Ter VS NS last night. so postpone je la until 7 Nov.

so saya ended up temankan Tuan Muda main PS3 je kat umah. dia nak ajar saya main, dia bagi saya control. saya main cam !@#$%^&*(). so dia rampas control dari saya (it is our sibling culture. kami memang ganas terhadap satu sama lain). 

saya memang bukan gamer. kalau anda ajak saya main PS, anda mesti bosan dengan saya. sebab satu2 nya game PS saya reti main ialah harvest moon. 


pic from here

takpun game PC yang tak mencabar seperti Zuma, Bejeweled, et cetera.. atau game dalam facebook. Cafe World, Pet Society, Mafia Wars, Happy Aquarium, et cetera.

tapi saya suka tengok Tuan Muda main PS3. sebab sambil main dia akan membebel: !@#$%^&*() cilake, bodoh, urrghhhh tensionnye, yarh yarh yarh, tepi la sikit natang ni...

cute ganazz kan cara dia bebel?

semalam dia baru dapat hadiah game God Of War 3 dari parents saya.

pic from here

ada label kat cover game tu. dia cakap kalau korang ada sejarah penyakit sawan, anda dinasihatkan jangan main game ni. 

(==;)

apakah dunia game sekarang?
  

No comments:

Post a Comment