October 29, 2011

Happy Birthday Tuan Muda

harini birthday Tuan Muda. nak bli hadiah apa ya? sempat ke nak beli hadiah? lepas water sports pegi shopping kat The Mines? ouh em jiii.... busuk2 bau air tasik pegi shopping. 

saya lupe sebenarnye harini birthday Tuan Muda. urgh.. nak bagi hadiah apa ni?

..................................


parents saya cakap tapak tangan saya kasar. 
so saya kadang-kadang curik pakai super boss saya punye gloves.


selain curik pakai super boss' gloves, saya curik pakai boss saya punya camera buat amek gambar time water sports and post kan kat facebook; bawak balik rumah buat macam sendiri punye pun ada.


semalam ribut kat sini. nasib baik session semalam da abes, baru ribut datang. but time ribut tu ada 2 ketul pelangi. chantek~


so saya lepak je la sampai dekat kul 7 kat sana. nak balik takut dowh. kete saya kecik je. kalau banjir tengah jalan & saya hanyut, tak ke akan berkurangan orang2 yang suka mencarut syok seniri di dunia ni?

..................................

yah~ sekarang lepak2 kat tempat saya u-turn aritu for about an hour now. 

oh, brother sister of Old Times Kopitiam,  korang marah tak? marah tak? tolong la marah sebab saya lepak lama2 kat sini. or maybe dorang takut nak marah sebab saya order banyak: 





tapi akhir nya saya tak abes makan pun:



gambar mee makan separuh tak sempat ambik sebab cik waitress cantik gebu tu da kutip pinggan saya. syok nya ada orang tolong kutip pinggan. orang kaya mesti ada maid tolong kutip pinggan kan?

nak jadi orang kaya lah. 

...

...

...

ok la.. nak pegi drift sebelum prepare untuk today's water sports session. babai~ 

No comments:

Post a Comment