November 22, 2011

Lenglui Ahmoy & Lengzai Ahboy

maaf. i tak sempat nak update pepagi sebab biasala.. i kan kena pegi shooting sana sini..

slap me pelis

.....................................






obviously di atas adalah hasil keje D#1 dengan sebijik camera canggeh. aku reti bawak dia atas PWC je. dia yang pegang camera dan mengarahkan aku "gun, pegi sana. i mau ambil this that bla bla bla angle."

akan tetapi... heheheh...

curik status facebook C#2 sikit: 


seb bek ada pompuan chantek. leh cuci mata kan uols~

ya.. mood aku untuk shooting kali ini agak baik kerana mereka tanak shoot aku dan EB#1 tak mengarahkan aku untuk menampilkan diri. cuma colleague aku je yang tak puas hati. heheheh.

"take this as a lesson lo. next time if got shooting and you handle, ask them to go water sports first. then only they can do what they want." - quoted, EB#1

yes, buss.

No comments:

Post a Comment