November 26, 2011

Merajuk

pada suatu malam Khamis.

pak: gun, Tuan Muda kata nak makan kuih tadi. tapi da tengah malam ni mana nak carik kuih. tolong belikan kuih esok boleh?

aku: besok kome keje la pak. malam boleh la. beli kat pasar malam.

pak: ok. Tuan Muda, gun da cakap ok tu. apa lagi, demand la.

aku: ntah nye Tuan Muda. aku da la tengah baik hati ni. kamu nak makan apa?

pak: *pegi dapur minum air*

TM: ntah. kuih la.

aku: WTF you want something but you dont exactly know what you want?

TM: hahaha. ala.. kuih la..

about 8pm esok nye.

aku: *on TV nak tengok SVU*

TM: kamu tipu.

aku: pehal lak?

TM: *senyap dan mulut moncong*

aku: ??? *sambung tengok SVU*

about 9pm, pak balik dari surau.

pak: eh? bukan kamu sume pegi pasar malam beli kuih ke?

OUH EM JIIIII....

aku lupa dowh~

lupa.

lupa.

LUPA!

......................

ye. Tuan Muda merajok dengan aku. seb bek hari Sabtu the next day aku cuti. maka aku bangun pepagi dan ajak dia pegi beli nasik lemak dan kuih sebagai sarapan sementara makpak aku pegi beli barang dapor kat pasar borong Selangor.

dia yang tengok syiok main game serta merta quit the game and siap-siap nak kuar. biasa nye kalau dia tengah main game dan aku ajak pegi memane punya la susah.

cute kan Tuan Muda merajuk.

No comments:

Post a Comment