November 03, 2011

Mein Name Ist ~ 1: Takashi

"we will be very famous" - quoted, this morning meeting.

semua orang senyum cam kucing malu-malu. termasuk saya. tapi dalam hati saya "ouh em jiii... kalau ada orang nak interview saya pada masa saya jadi famous bersama quoter dan kamu yang senyum kucing malu sekalian, boleh tak saya nak pakai topeng Doraemon dan tuka nama saya kepada Takashi?"

why the hell tetiba ada Takashi kat situ, saya pun pelik seniri. kadang-kadang kepala hotak saya sukar dikawal. maaf.

by the way, kamu nak tak jadi famous?

pic from here

cam jadi superstar ke, jadi founder untuk some place ke, jadi perompak, rompak bank dengan tujuan nak masuk paper or TV ke, jadi... jadi... jadi pape je la yang jadi famous!

saya tanak... seriously... saya kan paranoid. kalau saya jadi famous pastu ada orang stalk saya cane? <--- pergh perasan giler. ada ke orang nak stalk kamu Takashi Gun? nyak~

dulu-dulu ada orang request nak shoot kami during water sports; nak buat promotional video. coincidentally saya yang on duty aritu. tapi saya buat muka tension. sume orang kesian kat saya sebab saya look really tension cam nak bunuh diri at that time. so orang-orang yang kesian kat saya pun terpaksa la ganti saya pegi water sports. ahaks~ love you alls~

saya tak tau akan ada bayaran atau tak untuk shooting tu. tapi kao bayar la berjuta-juta pun kat haku; sampai mampos pun aku takkan agree untuk buat shooting tu! pergi mampos la korang!

ehem... gun, behave. tapi at the end of the day bila water sports session habes, saya pergi main sekejap. then mereka ada meng-focus-kan camera ke area tempat saya main. berani korang eh... tapi saya main jauh dari shore. harap-harap tade la muka saya keluar kat mana-mana.

... ... ... pergh serious seram siyooot kalau tetiba saya jenjalan kat mana-mana property fair, tetiba ada muka saya kat situ. demm! mereka dah la GUNa camera yang canggeh untuk shoot. one more time - demm!

at the time wallpaper kampeni baru buka, ada la beberapa event yang ada professional photographer amek gambar. then Wallpaper Boss said something like "Gun, nanti kita akan letak gambar ni dalam magazine. you should expect gambar you ada dalam magazine ini, issue ##."

saya senyum kucing malu. ... ... ... wth!@#$%^&*()

saya da check magazine berkenaan. seb bek tade. ihik~

seriously; if people were to know my name, i dont want them to know my face. if people know my face, i dont want them to know my name.

so if i were to meet people, should i wear a Doraemon mask and say "hello, i am Gun."

or should i just wear my face and say "hello, i am Takashi."

No comments:

Post a Comment