November 01, 2011

Syaitan

syaitan menguasai diri saya melalui kemarahan saya. saya tau.


pic from here

..........................

akhirnya saya decide untuk cepat2 buat entry baru sebab tadi lepas publish, saya tak preview langsung. balik semula ke ofice lepas beli pisang goreng for lunch, saya view semula apa yang da syaitan tulis saya tulis ketika syaitan berada dalam diri saya, saya rasa pening dengan the "f*** you" yang bertubi-tubi menghentam mata saya.

anda mesti pening juga bukan?

anda tahu Lily Allen?

kalau tak tahu tolong dok diam-diam. dan saya tade cakap pun saya nak citer pasal Lily Allen kat sini. saje je tanya anda, anda kenal dia atau tak.

ya. ada orang men-gtalk saya asking kenapa saya marah sangat. sigh~ sorry tak dapat nak citer kat sini. kat dia yang men-gtalk saya pun saya tak citer. apatah lagi kat anda. kan? kan?

maaf kalau entry ni menyakitkan hati anda. masih ada sisa-sisa syaitan dalam diri yang masih belum keluar.

pfft.

saya anggap benda ni private. so takmo la citer kat sini.

orang yang saya marah tu saya tak tau dia tau atau tak tau saya marah kat dia.

heheh~ pening tak? saya peduli apa.

tapi saya act cold dengan dia. bia la dia nak pikir apa. saya perlukan masa untuk cool down dan slow-slow mengeluarkan sepenuhnya the syaitan in me.

dia try nego2 dengan saya. saya nak jawab "so? that is not my problem."

tapi saya tanak jadi kurang ajar.

pasti anda tak paham apa yang saya ingin sampaikan. tape, asalkan saya seniri paham suda. saya kan suka syok seniri.

pic from here

yang penting saya know dia more now. dia selfish. dia degil. dia pikir dia boleh buat apa yang dia suka.

you solve the prob yourself. i am not helping you this time. you have also gone too far. and most importantly you are selfish.

selfish.

selfish.

selfish.

i know something about you, darling. sebab ada orang salah hantar SMS kat i. SMS tu was meant to be sent to other ppl; and it was about you and perangai buruk you. tapi i baik enough (eceh~) to not to care too much about the SMS. i deleted it. :)

by the way, C#2 cakap dia and C#1 akan pergi try snorkeling dulu arini sebelum organize untuk esok. tak cakap awal, maka saya tak bawa baju. just follow to buy equipments & tengok je la dorang snorkel nanti.

No comments:

Post a Comment