November 02, 2011

Snorkeli-pfft

at 3pm yesterday kami bertolak ke IOI Mall, nak beli apa-apa yang patut untuk snorkeling. kami pergi ke Sun Paradise dulu survey barang. snorkeling set rm79.90 with 10% discount. fish fin rm69.90 also with 10% discount. rasa-rasa cam mahal. so kami ke Jusco survey kat sana plak. at last kami beli 2 snorkeling set yang tah pape jenama, rm29.90/set.

then kami ke Sun Paradise semula nak beli fish fin. sebab C#2 cakap kalau tade fish fin nanti susah nak gerak. ko gerak la kaki ko cane pun ko akan berada di tempat yang sama.


time kami berkumpul kat cashier counter nak bayar, sister kat Sun Paradise tanya kami "you are going to Redang ah?"

C#1 tengok saya, saya tengok dia. then saya tengok C#2, dia da tengok tempat lain. apa yang boleh saya jawab ialah "pfft.."

then C#1 cepat-cepat cakap "no. The Mines."

.......................

some pics





kami akan pergi try skali lagi hari ini. C#2, nak gi kul bape? saya da bawa baju arini.

No comments:

Post a Comment