December 17, 2011

Langkawi Island Tour 2011: Day 2

aku: where's C#2? have you seen him?

WB: din he went to send rib out?

aku: yeah but what is taking him so long?

ya. C#2 jatuh ketika turun dari rib semalam masa unload. dia stepped on one of the smallest pwc and immediately tenggelam. dia tak pakai pfd. seb bek kitorang ada basic swimming knowledge. wallet and phones dia basah. selipar and topi dia hilang.

...................

sambung dari Day 1.

kitorang makan banyak giler during BBQ dinner malam tadi. kitorang juga dikurniakan sourvenir berupa barang kecik, cap dan tshirt. barang kecik ada pencil case, dua fridge magnet and key chain. so aku amek keychain. cap sume dapat sama. however... tshirt WB is black. both C#1 and C#2 got dark blue. wuwuwuwu~ this isnt fair. 


kenapa tshirt aku kaler pink? (T_T)

hahah~ tape lah.. maybe mereka thought that aku ni seorang yang berlemah lembut..

so pada pagi ini, kami sarapan banyak-banyak dan most of the riders pakai tshirt yang di bagi semalam; termasuk WB and C#1. aku? hheheheh~ pink wor~

pagi ini adalah giliran C#2 untuk ride rxt. aku, C#1 & WB naik rib. pergh sumpah seksa giler dowh... rib ringan dan powerful. the weight includes the engine is just 700kg. the engine is 115hp. the wave, walaoeh~ tak tau mau cakap apa.. tinggi giler. and ada pwc yang pecah because of the wave..

kitorang benti rehat, lunch and refuel kat tanjung rhu. sambung hit the wave sampai balik awana. then siap-siap pegi shopping chocolates; and C#2 beli selipar bagi menggantikan selipar dia yang hilang time jatuh tu. tapi aku tak bape nak enjoy beli barang duty free. aku penat sangat.

balik awana, terus tuka baju dan chow pegi dinner.

formal dinner.

aku memang bermasalah kalau mende-mende formal ni.

jimbit.

time packing kat umah, nak choose baju pun susah.

btw, dinner di iringi persembahan yang amat menarik. nak tengok sekali tak?




fewiit~

No comments:

Post a Comment