October 17, 2011

saya suka scandal saya. anda suka scandal anda?

saya telah ber-gtalk-an dengan scandal ghey saya.

...

wait...

saya?

dang right i am in a mood of gediks now... ahaks~


yeay~ nak pergi dating~ nak pergi dating~ (ya saya tau anda rasa cam nak lempang saya.)

seriously i mish my baby & all my ghey scandals soooo much~ awww~ (urgh. geli seniri.)

so persediaan saya untuk dating ialah:

1. omg, my hair sak essssss! keras nak mampus pasal rambut banyak menyerap chlorine time swimming class. gugel2 internet. alamanda... putrajaya... yah~

call Jantzen.. no answer..

call Hairven.. user busy..

tunggu.. tunggu.. tunggu..

call Jantzen.. still no answer..

call Hairven..

Hairven: hello, Hairven.

me: ya, hello Hairven (??? pelik seniri). err.. rambut salon kan? (omg what happened to me?)

Hairven: ya, salon rambut. *laughs

me: *laugh. emm nak tanya, kalau nak buat appointment macam mana ya?

Hairven: oh, boleh buat appointment terus kat sini. nak pegi bila ya?

me: kalau boleh saya nak pegi petang ni. dalam kul 7 saya sampai. sempat tak nak buat rebonding?

Hairven: ala, sorry ya miss. sebab kita tutup start hari ni sampai 29 haribulan untuk renovation. kalau miss still interested, miss boleh call balik 28 haribulan.

me: oh, macam tu ya. hmm.. tapela.. nanti saya call balik 28 haribulan ya.

...

...

(T.T) demmit! 28th Oct baru bukak smula? my date is on 26th Oct wor~

jap lagi call Jantzen semula la. if they still tak angkat, kena jugak gamble pegi lepas office hour.

tomoro da ada training course 2 hari~

then Thursday ada exhibition sampai Sunday~

Monday of course no time ady because Tuesday got meeting~

wuwuwuwu~!

No comments:

Post a Comment