October 16, 2011

tv & tidur~

"perempuan sial yang mana satu?"

...........................................................

lately aku terasa kepenatan yang terlampau. so memandangkan ari ni cuti, aku amek kesempatan untuk tidur. zzzzZZZZzzzz. tapi tidaklah sepanjang hari. gilo apo?

malam tadi tidur dekat 1am. tunggu parent tak balik-balik. sambil tunggu sambil tengok Italian Job bersama Tuan Muda. i thought that it was a gangster/mafia movie. yes, i love movies about mafia/gangster/yakuza dan yang sejenis dengannya. but it was about bapak-gempak-giler-cara-korang-merompak. excuse me for my vocab. dan tolong maafkan aku juga di atas kelambatan tengok citer ni.


da abes citer rompakan tapi parents aku masih belum pulang. so aku & Tuan Muda decided sambung tengok movie Indonesia, Hantu Bangku Kosong sekadar menjamu mata. citernye tade la best pun tapi disebabkan tade citer lain yang lagi best, tengok je la.


movie session bersama Tuan Muda abes dekat kul 12.45am. aku terlalu mengantuk & aku ingin tidur. maka

aku: ngantuk ah. nak tido. bai.

TM: lepak ah dulu. tunggu la ma balik.

ya. aku tahu sebenar nye dia takut nak tido kat bilik dia sorang2. akhir nye kerana terlalu mengantuk aku terpaksa bersetuju untuk tido kat bilik Tuan Muda.

aku bangun pagi ni pukul 6.10am. cukup awal untuk hari cuti. maka selepas itu aku sambung tido sampai 10am. lepas tu apa aku buat?

1. basuh/angkat/lipat/iron baju sebab tak nak masak - sejak dulu2 lagi aku selalu menggunakan alasan tolong meng-laundry sebab taknak tolong mak aku masak.

2. makan - hmm.. makan da banyak, perut da boonchet, rasa cam da tabole masuk makanan lagi; tapi still rasa tak puas makan.

3. lepak - baca paper, baca mastika baru yang main story pasal kucing tu

4. tv - tengok tv. citer Pisau Cukur. oh my prada! panas~!

ya. antara movie2 melayu yang pernah muncul di pawagam berhampiran anda yang aku memang sumpah tak bosan nak tengok ialah movie Pisau Cukur. lhanthaq-lah orang nak kata pelakon nye gedik ke apa, aku tetap suka. ayat dalam movie berkenaan yang paling aku ingat ialah "perempuan sial yang mana satu?"

kenapa aku suka?

1. aside from movie yang genre gangter (apa ayat lintang pokang nih), aku suka gak citer2 mystery, pembunuhan, penyiasatan & conspiracy. kira ini adalah citer penyiasatan yang ringan la.

2. intan & bella yang hot. panas~!

3. ...

4. ...

5. tu je kot.

occay~ rasa cam tade pape bende lain yang nak di-story-kan. haado geide~ fuhhh~

No comments:

Post a Comment