October 17, 2011

very busy week

last Friday aku memang betul2 penat. so aku tade mood nak amek gambar banyak2. & agak banyak gambar yang blur. biasa nya aku amek gambar about 200+ & gambar yang betul2 ok ada la dalam 60+. tapi last Friday gambar yang aku amek ada la 150+ & gambar yang elok ada 22 je. maafkan aku ya.

pagi ni akan ada meeting kul 8. aku datang seawal maybe sebab kalau datang ngam2 aku kadang2 belum habis loading aka belum bangun tido sepenuhnya; walaupun da mandi & da drive sejauh about 20km dari rumah.

besok kena attend course selama 2 hari. sigh~ ini akan menggamit kenangan lama.

Khamis sampai Ahad kena pegi KLCC. ada exhibition. yeay~ walaupun aware bahawa pegi KLCC bukan jenjalan, tapi rasa excited sebab akan keluar dari area puchong & serdang. ini juga akan menggamit kenangan lama.

:')

No comments:

Post a Comment