November 13, 2011

too young?

akhir nye saya tak banyak amek gambar pun untuk semalam. 


dan orang-orang awam start ambik gambar dan video kami. saya tak kesah kalau anda shoot orang lain. tapi jangan berangan la nak shoot saya. tu pasal everytime korang cuba mendekati saya ketika saya main RIB or RXT saya akan lari jauh-jauh.

kalau saya tak dapat lari pun, jangan harap saya akan pandang ke arah camera kamu.

muahahhahahahahah~

..........................

yes! i submitted the form for Langkawi Island Tour 2011 to C#1.

C#1: gun, you write here you are 23 years old. too young to be rider. hahaha!

me: (=.=)

akhir nye letak nama saya as pillion kepada C#1. lagipun takkan dia nak ride the whole days that we are there kot. boleh osteoporosis la nanti. musti akan tukar-tukar rider punyah~

looking forward to the trip. nyak~ XD

since last meeting that we talked about Steve Jobs. honestly i had my eyes on *beep*. nyahahah~ 

am i too young to proceed with my intention? i was born in late 1980s. too young?

well... Mark Zuckerberg is young. 

SB is young.

EB#1 is young.

EM#2 is young.

WB is young.

Steve Jobs is....

haaaah~ proceed lah~ all the above was also born in 1980s what~ 

...

...

ehem... except for Steve Jobs.

No comments:

Post a Comment