November 12, 2011

I Love You


akhirnye apa yang paling saya takut telah tiba. 

ya. stesen TV nak datang shooting. the date is 15th Nov but still to be confirm. 

dang kenapa you pun mau 15th Nov meh? on 15th Nov C#1, C#2, D#1 and C#5 (ya. colleague#5 tak pernah muncul dalam mana-mana entry) mau pegi main ada banyak kerja mah~

work is play. play is work. dont play play.

tapi awal-awal lagi saya da cakap dengan C#1 bahawa saya tanak kena shoot! 

saya tanak! tanak! tanaaaaaaaak!!!!!


.........................


pic from here

愛してる (aishiteru)
我爱你 (wǒ ài nǐ)
사랑해요 (sarang hae yo)
je t'aime
ich liebe dich
मैं तुम्हें प्यार करता हूँ (maiṁ tumhēṁ pyāra karatā hūm̐)

senang tak ungkapan di atas dan bawah keluar dari mulut kamu?

I Love You

saya?

senang je.

saya boleh cakap kat siapa-siapa yang saya di mana-mana yang saya mau. kalau brader taukeh kedai handphone bagi saya phone accessory secara free pun saya boleh cakap i love you kat dia.

baby pernah cakap "baby gun, dont play too much with the words. later it will become worthless."

yes. it do seem worthless to me now.

No comments:

Post a Comment