December 12, 2011

Drama


korang penah tengok drama yang ada orang tido pastu dia terjaga dalam keadaan terkezut dan separa menjerit "huh~!?", tengok jam dinding antik yang bergayut kemas di dinding yang disalut LG Hausys Eco Wallpaper selama beberapa saat untuk memastikan da kul bape sebenarnye. dan terus turun katil pergi mandi dan bersiap pergi keje/sekolah/college.

aku ingat sume bende di atas adalah lakonan semata-mata. tapi tengah hari ini baru aku tau kejadian ini betul-betul boleh berlaku.

aku lupa nak set alarm and ended up tido cam orang koma. siyes aku tak sedar langsung-langsung even if mak pak or Tuan Muda yang kezutkan aku.

aku terjaga sambil separa menjerit "huh~!?" dan terus duduk atas katil. aku tengok jam yang bergayut kemas kat dinding cat putih dan berfikir

"sekarang ni da dekat kul 1pm?" 

"or baru 11am?"

bese la baru bangun tido loading tak abes lagi, tahap kewarasan dan kebolehan kepala hotak menganalisa sesuatu yang dilihat pun kurang. 

aku perhatikan jam selama beberapa saat. aku tengok jarum pendek ada kat no 1. aku bengkas bangun dan terus mandi. segala plan aku semalam yang nak cuci kete, cuci bilik air, nak menglaundry sume hancus!

hancus!

hancus!

maka satu-satu nye plan yang menjadi ialah pegi office. ya. aku kat office sekarang dan semua keje aku da siap.

maka, balik lah putrajaya. babai~

No comments:

Post a Comment