December 22, 2011

Emo

emosi aku stabil sikit hari ini.

sikit je.

dan pagi tadi aku bangun awal.

5.30am.

tapi aku tanak bangun.

aku menung sampai pak kejut aku kul 6am.

sumpah rasa malas giler nak pegi office.

meeting tadi kul 8am. 

pasal brochure.

pasal logo.

pasal wrist band.

pasal social network marketing.

pasal mechanism.

pasal operation.

pasal design and setup untuk kedai.

aku rasa SB pun pelik dengan aku sebab aku suka buat pangai time meeting lately.


buat pangai like...

hahhh~ tak tau nak explain.


tadi pun pandang aku dengan pandangan "budak ni kenapa? ok ke tak? tak setuju ke? sakit otak ke?"

kak mas and EM#1 tade.

pegi dating training.

so aku pun malas nak kuar lunch.

maggi?

tade bekalan maggi ah.

sigh~

family akan tinggalkan aku lagi weekend ni.

pergi jalan-jalan kat tengok rumah kat temerloh, pahang.

akan pergi on friday 23rd dec sampai monday 26th dec.

aku plan cuti sunday 25th dec & monday 26th dec.

cuti pun to be confirmed.

heh.

kalau scandal aku tade plan dan aku boleh cuti, boleh la pegi dating.

kalau aku tabole cuti, whatever.

i am used to it.

cuti or tak cuti sama je.

kalau dia da ada plan, di temani conan dan hagemaru lagi la nampak nye.

No comments:

Post a Comment