December 14, 2011

Ghey

SB: bla bla bla... (briefing about kampeni trip)... we definitely cant go altogether at one time... dont expect me to close water sports kampeni, wallpaper kampeni and training kampeni for one whole week... we will split you into 2 groups...

aku: *mendengar dengan khusyuk sambil peluk pinggang my lenglui colleague. dia pun sedang peluk bahu aku. well lets call her L#1.*

SB: *turns to me and L#1* ha! these two definitely are not going together! WE WILL SPLIT YOU!

L#1: no~ jangan pisahkan i dengan gun~

aku: (>,<)

...

aku memang da biasa panggil kawan-kawan perempuan aku as baby, sayang, darling et cetera. aku juga suka peluk kawan-kawan perempuan aku. kami juga pernah main tarik-tarik seluar, tarik-tarik towel, belai-belai rambut, urut-urut guna losyen, nangis sama-sama, ketawa sama-sama.

dan aku juga sangat-sangat senang untuk say "I Love You" kat sesape yang aku nak; among kawan-kawan perempuan aku.

i guess its normal when you live among yourselves without your parents by your side. your friends akan jadi tempat you bermanja dan mengada-ngada. guys pulak cane eh dorang live among themselves?

answer:

sambung citer.

dan perangai manja dan mengada-ngada dengan girlfriends aku ini aku terbawa-bawa sampai sekarang. especially dengan L#1. sebab dalam group ni bape orang je perempuan ye? malas ah nak kira. korang apply la masuk group kitorang. kalau korang perempuan, korang kira la diri korang sekali. kalau lelaki korang kira la ada bape orang perempuan dalam group kitorang.

sebelum L#1 masuk, aku rapat dengan sorang yang kat wallpaper kampeni. lets call her L#2. tapi L#2 sekarang office dia jauh dari aku. so aku da jarang-jarang dapat kuar makan dengan dia.

yang aku ingat dulu-dulu aku penah masuk office dan nampak dia. i spread my arms nak peluk dia. dia pun berlari-lari anak dan peluk aku. in front of everyone. and kalau aku bosan aku selalu pegi dekat dia dan main rambut dia. rambut dia lembut tau. seronok nak belai.

at the same time aku rapat dengan sorang lagi lenglui. tapi dia da blah dari group kami. name her L#3 ya. selalu gak main rambut dia. rindu la pulak.

so sekarang sorang je la mangsa yang aku boleh jadikan tempat berpeluk dan ber-i-love-you. kak mas da kawen. tak seswai.

aku tak tau apa persepsi ahli-ahli group terhadap aku.

adakah pada suatu hari nanti mereka akan cakap kat aku "ouh em jiii, gun! stop your ghey act!"


pedulik apa aku.

cepat la khamis malam~ Langkawi, here i come~!!!

tch. baru last Sunday rasa lonely sebab family tade. this coming weekend beria lak nak tinggalkan family pergi bersukaria bekerja.

No comments:

Post a Comment