November 10, 2011

Oh Designer~

aku: last time go snorkeling o, the fish are there but when C#2 give food a, they look only. dont want to eat.

Designer#1: what food you give?

aku: roti looo...

D#1: cannot mah~ you must give them McD~ KFC~

....................

i have no sense of art yang kena guna computer software. sumpah. design bedroom seniri pun fail, mau aku design...

design...

design...

waaaarrrkkkghththjlks!

the best that i can do is just guna MS Words, Adobe PDF and MS Paint untuk edit pape yang patut. nak suh aku guna photoshop pemendejadah tu... sorry mori naik lori la der... bukan aku la tu... aku grad je mechanical engineer. tapi AutoCAD fail dowh... ada kaitan tak?

tapi kalau korang nak suh aku lukis benda-benda pakai tangan, buat origami, menjahit pakai tangan, pape yang pakai tangan la. aku okay la... sebab kalau pakai tangan ini mesti la akan guna kuasa veto kepala hotak aku kan? kecuali memasak. kalau masak mee segera pun aku musti akan pakai microwave. pemalas betul aku ni.

kalau melukis pakai computer... errr... kadang-kadang computer ni degil tak reti bahasa. lain yang aku nak lukis, lain benda yang jadik. nak lukis


musti jadi

ala gun.. ngaku je la kamu tu sebenarnye noob.. pakai twitter pun tak reti..

tapi sebenarnya aku tak di suruh design pape pun. aku cuma nak citer pasal orang baru masuk. baru masuk sahaja tau; sebenarnye dia da lama kenal dengan super-boss dan dia juga telah banyak menyumbang kepada kumpulan kami. so far kamu faham tak cerita aku?

kalau kamu tak paham pun aku peduli apa kan? maka jom kita nama kan dia Designer#1 aka D#1. yeay~!

apa yang aku boleh ceritakan pasal dia ya? err... dia... boleh tahan handsome la...

lagi... dia pandai melukis guna computer...

lagi... dia... banyak idea untuk design macam-macam...

lagi... dia... errr... cam da tade pape je.

apa motif aku untuk entry ni sebenarnye?

slap me please.

No comments:

Post a Comment